Sklepy internetowe stają się podstawowym miejscem prowadzenia sprzedaży dla wielu firm.

Branża e-commerce z każdym rokiem rośnie w siłę. Coraz więcej firm tworzy swoje sklepy internetowe, wychodząc z ofertą do niekiedy setek tysięcy potencjalnych klientów. Nie zostań w tyle, i bądź szybszy od swojej konkurencji!

Obecnie coraz częściej sprzedaż, zarówno hurtowa jak i detaliczna, przenoszona jest do internetu. Dzięki temu łatwo dotrzeć do wielu klientów bez względu na ich miejsce zamieszkania. Dodatkowymi atutami sklepów internetowych jest niemal zerowy koszt ich prowadzenia - w wielu przypadkach wystarczy konto hostingowe oraz domena i nic więcej, jeżeli jesteś w stanie sam poprowadzić sklep, dbać o aktualizację oferty.

Często e-sklep to alternatywa dla sklepów tradycyjnych, z dokładnie takim samym asortymentem. W takich przypadkach możliwe jest zintegrowanie sprzedaży online ze sprzedażą tradycyjną wykorzystując szereg modułów. Bardzo łatwo można podłączyć płatności online od popularnych dostawców usług takich jak DotPay, Przelewy24, PayU czy BlueMedia, nie wspominając o PayPal.

Warto pamiętać o tym, że w ramach sklepu internetowego bardzo łatwo można wdrożyć program lojalnościowy dla stałych klientów. Jeśli będziesz "nagradzał" swoich klientów punktami za dokonane zakupy, miej pewność, że wrócą na kolejne. Pozwól klientom wymieniać punkty na nagrody lub bony obniżające kolejne zakupy, a zmotywujesz ich do częstszych zakupów!

//advnet.pl/wp-content/uploads/2019/11/logo_white_pion_200.png